Öppen och ärlig!

Jag är väldigt öppen av mig och ärlig, men när det kommer till kärleken så har jag väldigt svårt med att börja prata om det är nåt.. Jag vet inte varför jag är rädd eller för vad.. Jag vet iaf att mitt förflutna är inget bra eller lyckligt.. Jag har aldrig haft ett förhållande där man kunnat berätta hur man känner utan att det blivit skit av allt..
För första gången i mitt liv så har jag faktiskt ett vuxet förhållande, ironiskt nog så är det med den yngsta jag någonsin varit ihop med ;)
Förr så var jag sån att jag skulle inte vara ihop med nån som är yngre än mig för dom är inte vuxna, så jag var alltid ihop med äldre killar.. Vilket inte var vuxet iaf.. Jag kan säga idag att Rickard är/beter sig så mycket äldre än nån annan kille som jag har varit ihop med och han är den yngsta..
Iaf så försöker jag så nu att jag måste lära mig att prata om det är något, men det är väldigt svårt att bryta en gammal "vana"...
Idag har jag en kille som jag kan vara mig själv med och vi är nog lika knäppa :) Vi kan vara vuxna, barnsliga, galna, knäppa, gulliga, söta, allvarliga, ja allt tillsammans och det är jag så glad för!
Jag är så lycklig för att jag har en kille med mycket tålamod och förståelse.
Jag hatar allt förflutet som någonsin varat, från bådas sidor, det kan jag inte ljuga om.. Jag har bilder som jag vill bli av med, men det kommer med tiden.. Jag "kämpar" varje dag för att komma ifrån det gamla och bryta det gamla mönstret..
Jag är oerhört lyckligt lottad gällande kärlek idag och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan Rickard!
En underbar text från min älskling: "....Jag har aldrig känt så här för någon, som jag känner för dig. Jag har aldrig tagit steget att vara sambo med någon utom dig och jag har aldrig känt mig mer säker på framtiden som jag gör med dig....
Jag älskar dig och vill verkligen inte leva utan dig..."
Rickard är det bästa som har hänt mig och jag är så glad att han är här med mig. Jag vill bli gammal med honom, det känns så rätt.
Älskling: Jag kan bara be om ursäkt för att jag är så jobbig, men att jag arbetar på det. Jag är så glad för att du står ut med mig och har tålamod. Jag älskar dig så oerhört mycket och jag är så lycklig med dig! Utan dig är jag inget! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ont-i-handen-grabben

Jag älskar dig mer än något annat och jag vill inget hellre än att vi båda ska må så bra vi bara kan. Du är mitt liv <3

2011-02-08 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0