Random!

Idag har jag väl inte gjort överdrivet mycket :/ Jag har iaf tvättat (igen), har även gjort maränger med limesmak och key lime paj för min älskling tycker om lime ;) Jag har precis gjort guacamole som står på kylning, så snart blir det nachotallrik :) Har ju faktiskt diskat oxå :P

Igår tvättade jag, städade och diskade :)
Anders fyllde 40 år igår så vi hade bjudit hit honom :) Han blev bjuden på 3 rätters :) Förrätt blev toast och avokado med min räkröra, varmrätt blev fläskytterfilé med min egengjorda sås och klyftpotatis gjort på bakpotatis, sist men inte minst blev det tiramisù till efterrätt :)

I morgon ska vi till Patrik och Elina för tv-spelskväll och dricka gott ;)

Ååhh vad jag vill ha dom där 2 kissebebisarna, sicka söta ulltussar :) Men vi behöver bo större först :O

Nej nu blir det nachotallrik!!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Fan va du kan Bella, du borde söka till ngt matprogram =)

2011-02-19 @ 08:53:52
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0