40 års fest!

Veckan som gått har varit rätt lugn med lite jobb.
I onsdags var jag hos Carro, vi prata massa o drack vin. :)
Igår var vi på Rickards storebrors 40 års fest :) Det var kanon! Det bjöds på jättegod italiensk inspirerad buffé, gratis alkohol av alla de slag, kanonbra trubadur och musik tävlingar :) Det var även roliga och klockrena människor :)
Tackar så mycket för allt Håkan o Annelie :)
Idag blir det en väldigt lugn o slapp dag :)

Lite ändringar till veckan, frugan kan inte komma för ens fredag kväll :'( Jag som inte gillar att vara själv, men jag ska våldgästa Carro Torsdag o Fredag då ;)
Ååhh kommer sakna min älskling så när han åker :'( Förstår inte, men jag har ju aldrig känt så här förut.. Jag känner mig alldeles tom när han är ifrån mig :(

Nej, nu ska jag se om jag kan få upp älsklingen ur sängen snart ;)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Nisses pöjk

Hoppas du tyckte det var kul igår! :)

Visst kommer det vara jobbigt, men det kommer nog gå bra :) älskar dig min sklingiling <3

2011-01-30 @ 22:53:30
URL: http://jag-rakar-armarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0