9 månader <3

9 underbara månader med min älskling idag! Det blir mumsig mat ikväll o mys :)
Det är inte klokt vad fort tiden går, snart har vi varit ihop i ett år :) Och om några veckor så har jag bott här i ett år :)

Tänkte berätta lite om min "sjukdom", hur det är o så.. Mest för att skriva av mig, men oxå för att försöka bli förstådd.. Jag kan ju inte säga att det är en sjukdom för jag har inte fått nån diagnos, men nåt fel är det..
Jag vet att jag måste ta mig till en läkare, men med denna mage så är det inte så lätt..
Det började nån gång i augusti tror jag.. Jag har problem med magen.. Jag har ju redan fått diagnosen magkatarr, men tror inte att det har med bara det att göra eftersom jag inte varit så här hela tiden.. Ni undrar vad för fel? Jag har diarré :( Jag knaprar tabletter för att magen ska va något sån där, men inte alltid det hjälper..
Det som är vardagsmat för andra, är det verkligen inte för mig.. Det är tufft att bara gå till affären, åka eller gå o hälsa på folk, åka nånstans eller att sitta på en buss.. Jag kan aldrig lova nåt för jag vet aldrig hur min mage är.. På dagar som är okej, så lyckas jag gå o handla eller hälsa på nån o då är jag överlycklig! Ni kanske tycker att det låter "roligt", men tro mig det är det inte.. Detta får mig att må så fruktansvärt dåligt o ja känner mig som en börda, speciellt för min sambo. Utan mina nära o kära som förstår o stöttar så skulle jag inte klara nåt. Men min underbara sambo är bäst. Utan honom skulle jag inte vara nåt! Han förstår, stöttar och ställer alltid upp! Rickard jag älskar dig mer än nåt annat och jag är så lycklig att jag har dig!
Så nu vet ni läget iaf..
Idag lyckades jag gå ner på stan för att hämta ut ett paket o handla lite..

Jag håller på o tvättar.. Nu ska jag ta tag i disken som står o väntar..
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Grattis till 9 månader :D



Detta med din mage måste vara riktigt jobbigt. När inte magen fungerar som den ska så fungerar ju ingenting! =/ Jobbigt & inte heller riktigt veta vad det beror på. Så du skulle nog ha försökt tagit dig till en läkare iaf. För att få veta vad det beror på & förhoppningsvis få ngn hjälp. Kram

2011-01-11 @ 17:09:45
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Evelina

snälla snälla kan du svara på en fråga i min blogg,skulle bli jätte glad, måste veta svaret.

ha en bra dag :)



Hoppas det blir bättre med sjukdomen :(

2011-01-11 @ 17:23:57
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Svar: Ja det är synd att vi inte kan träffas oftare. Men svårt nu såhär i slutet för mej att åka, för det är ju ändå en bit & genom att jag lär te Örebro nu oxå. =/ Du får lov att skaffa körkort ;)

2011-01-11 @ 17:55:21
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: okej tack så jätte mycket! :)

2011-01-11 @ 18:36:44
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: jenny

kan de inte finna ut problemet med magen? låterjobbigt gumman....

kram

2011-01-12 @ 06:44:46
Postat av: KackMarie

Svar: Visserligen fick jag en symaskin i julklapp nu, men att sy är nog inte min starka sida. Spec inte nu när jag har problem med händer & leder..

2011-01-13 @ 13:08:47
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0