Dagarna rullar på..

I ruskig takt.. Tycker i princip att det bara är helg och måndag :) hah!
På lördag ska vi fira Rickards äldsta bror, det blir 40 års fest :)
Jag väntar fortfarande på att a-kassan ska säga ja eller nej om jag ska få nya dagar, det är inte kul att gå runt utan nån direkt inkomst. Konstigt att det ska ta sån jäkla tid!
Tur att jag har min älskling, vad skulle jag göra utan honom?

Japp, nu ska jag lovprisa honom igen ;) Jag vet att ni säkert tycker att jag är tjatig. Men efter nästan hela livet med ett helvete till kärleksliv, så är jag oerhört glad att jag har hittat min prins! För hur många kan säga detta om sin pojkvän/sambo/man: Jag kan lita på honom till 100%, jag vet att han aldrig skulle göra mig illa, jag vet att han aldrig skulle vara otrogen eller flörta med nån annan, han är min bästa vän och jag kan berätta allt för honom, han stöttar alltid, han lyssnar, han tycker att hushållssysslorna ska delas lika, han diskar, lagar mat, tvättar, städar, stryker, handlar, gillar att gå i affärer, gnäller aldrig, ställer alltid upp, leker o gosar med katterna, umgås gärna med vänner o familj, m.m.
Vi klickar på alla plan,både fysiskt och psykiskt.
För första gången i mitt liv så kan jag kolla på min pojkvän och bara känna massor med kärlek, lycka, glädje och enorm trygghet! Utan dig min älskling är inte mitt hjärta komplett, jag älskar dig över allt annat! ♥♥♥

Annars vet jag inte om det händer så mycket, helgen som var blev lugn.
På onsdag jobbar älsklingen natt, men jag ska umgås med Carrobarro :)
Snart är vecka 5 här, har blandade känslor angående det :/
Det ska bli jättekul att umgås en halv vecka med min underbara fru :) ♥ Men det kommer kännas oerhört tungt utan min älskling i en halv vecka :'( Låter kanske löjligt, men vi har aldrig varit ifrån varandra så länge. Det längsta vi varit ifrån varandra är ett dygn, när han jobbar o redan då saknar jag honom :S

Jag avslutar detta inlägg med 2 underbara sms, det ena från min fru och det andra från min älskling :)
Från frugan 23/1-11 kl. 21.17:
"Jag saknar dig med älsk <3 mitt liv är inte komplett utan dig :( puss"
Från älsklingen 22/1-11 kl. 18.52:
"Älskling, du måste vara försiktig! :( Vad skulle jag göra utan dig? :'(...... <3"



Kommentarer
Postat av: Carl-Jan Granqvist

Vet du? Du är den bästa som finns, du är så underbar och bäst! Jag kommer sakna dig jättemycket när jag rullar ner för backen och bryter benen och armarna :( Jag tror att du kommer ha kul med Fia, kissemissarna och donkey kong :$ älskar dig min lilla sklingiling :) Puss <3

2011-01-24 @ 20:21:25
URL: http://ica.se
Postat av: KackMarie

Ni är väl för goa ni 2. <3 :) Haha Carl-Jan.

Nej, det är inte många som kan jämföras med alla dom positiva sidorna icke. Ta vara på varann! Kramiz

2011-01-24 @ 20:24:58
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Svar: Nog kommer det bli drygt om man ska vänta så länge till ja.. =/ Njaej, har inte provat så mkt. Sägs bara vara skrock iaf. Bebben kommer ju ändå när den själv vill komma sägs det. :p Kramiz

2011-01-27 @ 16:51:57
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0