................................

Känner mig bortglömd och utanför av mina nära o kära, dom flesta faktiskt :'(
Det är ingen speciell person jag pekar ut, utan det gäller dom flesta...
Jag vet att jag kanske tar åt mig lite mycket o lite för lätt, men det är inte så konstigt med tanke på allt jag varit med om och gått igenom... För mig är det lättare att ta åt sig det värsta först för då blir man inte sårad senare, än att inte tro nåt alls o så får man ett slag i magen senare...
Känner mig så ensam.....

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Låter inge vidare.. Jobbigt när man känner så.

Men du har ju Rickard! Ni är ju som handen i handsken! Ta vara på varandra!

2011-01-07 @ 18:48:47
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Pillan

Vännen! Förstår och känner igen din känsla och ibland vill man bli påmind. Oavsett om det är ett tomt mess eller en fika!

Vill bara säga att du inte är bortglömd hos mig.



Puss på dig!

2011-01-07 @ 21:42:10
URL: http://shasti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0