Helgen....

Helgen var toppen bortsett från söndagen...
I fredags kom frugan hit, det blev återigen en kväll/natt med Donkey Kong och vin :)
I lördags hade vi typ dubbeldejt med Malin och Johan :) Vi spelade spel och drack gott, det slutade med utgång :)
På söndagen blev jag dumpad som vän, trodde att jag betydde mer efter 11 års vänskap... Tråkigt när vuxna människor inte kan ta sanningen fast dom ber om den.. Även tråkigt att vuxna människor inte kan bete sig vuxet heller.. Att jag har betytt o betyder så lite har sårat mig mycket och gjort mig ledsen.. Men jag kan inte göra nåt åt det, det är dennes val.. Ledsamt :'(

Jag har iaf andra underbara vänner, en underbar familj och världens underbaraste sambo! Med er kan jag ta mig igenom vad som helst, utan er skulle jag inte vara nåt! Älskar er! <3

Kommentarer
Postat av: Skling <3

Du har alltid mig älskling! Älskar dig mer än något annat <3

2011-01-18 @ 01:22:54
Postat av: KackMarie

Skulle ju kommentera ditt inlägg, men vad jag nu skulle skriva försvnn när jag såg Rickards kommentar. Åhh va sööööta ni är! :)

2011-01-18 @ 09:18:58
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Svar:

Dumlemuffins var länge sen jag gjorde. Smaskens! :p Längtar efter att kunna baka bullar igen. Bullmamma lär jag verkligen bli iaf. :D

2011-01-18 @ 11:32:19
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Svar: Ja det är nog som så att dom väntar på & ser om det blir värre, för dom vill inte gärna sätta igång en utan att det ska komma igång av sej självt. =/ Kram

2011-01-21 @ 08:03:39
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0