Jag vet inte.....

Ibland känner jag mig ensam och många gånger bortglömd.. Det är som att jag har min egna sida o där ska jag va.. Jag vet inte...

I måndags var jag till Lotta och blev bjuden på lunch :) Det var mums! På kvällen kom Anders o jag va frisör :)
I tisdags var vi till familjen Hamzic-Ahlin, vi blev bjudna på mumsig mat o spelade Buzz :)
I Onsdags fick jag snabbvisit av Malin <3 Sen på kvällen fixade älskling mat, 2 olika rätter. Det vi skulle äta på kvällen o det vi skulle ha i matlådor dagen efter :) Igår så jobbade jag kväll och så kollade vi på film när jag kom hem: Jorden runt på 80 dagar!
Idag ska jag jobba kväll igen!
Nu ska jag hoppa i duschen..
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0