Min underbara! <3

Jag kan inte förstå att man kan va så kär fortfarande efter 9 månader, men det är jag! :) Ni kanske tycker att det är kort tid eller en självklarhet, men inte för mig! Jag har aldrig känt så här förut! <3
Jag kommer ihåg första gången vi träffades, jag ska berätta :):

Det var i slutet på mars och jag hade bott här ca 2 månader.. Carro E och jag bestämde oss en onsdag för att vi skulle ta en öl hemma och sen gå vidare till redbrick för en till öl. Jag skickade mess till Robert och ställde på honom att han skulle bli med, han sa att han var tvungen att ta med en kompis o jag sa visst. Efter nån timme så ringer Robert o säger att dom är påväg och dessutom för att varna mig för sin kompis. Hans ord var nåt i stil med: "han är stor o farlig. Han är nazist och tatuerad överallt!"
Självklart blev jag lite orolig, men jag är inte den som dömmer innan jag träffat nån.. När det väl ringde på dörren så slog mitt hjärta dubbla slag. Iiihh dom är här! Jag öppnade dörren och in klev Robert och sen han.. Jag tappade nästan hakan! Var är den farliga nazisten? Framför mig stod en så otroligt snygg kille och trevlig va han! Vi satte oss i köket, börja spela olika kortspel och en öl blev definitivt mer :) Jag kom på min själv flera gånger att jag stirra och hoppades att han inte märkte nåt :) Efter några timmar så gick vi till redbrick, där satt vi snett mitt emot varandra o han va så hemlig. Tydligen gick han in på face med sin telefon (medans vi satt där) och adda mig som vän o även tog mitt nummer som står där. Sen så började han messa, sötnosen!
När redbrick stängde så började vi att gå mot mig, då kom våran första kram :) Han kom på efterkälken så jag stannade o väntade på honom. Jag ropade att han skulle springa och av nån anledning så sträckte jag ut armarna?! Men han sprang o rakt in i min famn, jag fick världens goaste bamsekram.
Väl hemma hos mig så var alla fyllehungriga o vad gör då denna goa kille? Jo han ställer sig o lagar mat, spaghetti o köttfärssås! Supergott var det!
Jag sa till honom att han fick komma på min fest som jag skulle ha den helgen o han lovade att komma.
Dagarna där emellan så höll vi på att messa, men jag tog det inte så allvarligt då jag var fast besluten att jag skulle vara singel o inte ha någon! Helgen kom och så gjorde han :) Han var jättesnäll o go! Efter det så sågs vi mer och mer och vi satt uppe hela nätter o bara prata! Pratade om våra liv, hur vi haft det o vad vi hade varit med om. Jag minns första natten vi sov med varandra (bara sov!). Han skulle upp o jobba, men vi satte uppe hela natten o pratade.. Tillslut lade vi oss i sängen (med kläderna på) o somnade. Tyvärr va det bara ca en timmes sömn innan hans klocka ringde. Jag tyckte så synd om honom som skulle jobba o inte fått sovit nåt.
Det blev att vi sågs varje dag och försökte sova hos varandra varannan natt (då vi båda har katter). En dag i april så skulle det vara kalas ute hos hans bror o Rickard ville att jag skulle följa med. Shit tänkte jag, vi som inte ens är ihop men jag är inte den som backar :) Väl där fick jag träffa hans stora familj och alla var jättesnälla :)
Den 10e april så var vi ute på statt med en kompis till mig, dagen efter så var han så där go som bara han kan vara.
Vet inte va klockan var på dygnet, men jag vet att han satt på toa o jag satt o tänkte.. "vad håller jag på med? Varför velar jag? Jag är ju lycklig med honom! Nej skärpning! Vill jag ha honom? JA!!! Men hur? Hur ska jag göra?" Det fick bära eller brista o det fick väl vara fjantigt, men jag gjorde det! Jag tog upp min mobil, gick in i meddelanden och började skriva "Får jag chans på dig".. Hjärtat slog i 190 medans jag letade upp hans namn i telefonboken.. Skulle jag skicka detta? "man måste våga chansa för att vinna!" och jag tryckte på sänd. Hjärtat bultade hårt o snabbt medans jag väntade, tillslut kom svaret: "Ja! :) <3" Jag blev så glad! Denna underbara kille ville ha mig? Mig! Ut från toan kom sen en glad kille som kramade om mig och pussade på mig :)

Well detta var väl historien om hur vi träffades o blev ihop! Det är så sant som det är sagt: "slutar du att leta så dyker den rätte upp!" :)

Rickard: Jag kan inte säga detta nog mycket. Du är det bästa som har hänt mig och jag är så otroligt lycklig med dig. Tack för att du alltid finns där, lyssnar, stöttar och alltid ställer upp! Du är mitt hjärta och jag älskar dig mer än nåt annat! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Åh vilken början :) På ngt som garanterat kommer bli så stort!! Kram

2011-01-14 @ 00:25:52
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Lille Rickard

Jag älskar dig mest skling, du är så söt! Fast för min del blev det ju inte så många öl den kvällen :$ <3

2011-01-14 @ 11:52:28
Postat av: jenny

mmmm du gumman. du hittade allt lyckan till sist :)

2011-01-16 @ 09:22:15
Postat av: KackMarie

Svar:



Pannkakan:

6 dl mjöl

12 dl mjölk

6 ägg

Salt & peppar

Ost & skinka



Fick ingen vidare beskrivning hur man skulle göra. :p Men jag gjorde i ordning smeten som vanligt. Smorde en ugnsplåt & hade i riven ost & strimlad skinka. Vet inte riktigt hur mkt det ska vara heller, utan det är bara att improvisera.. :p Sen hällde jag i smeten. 200 grader i cirkus 45 min i mitten av ugnen.

Riktigt smaskens med lingonsylt till. :)



Kramiz

2011-01-16 @ 18:53:17
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0