Suck....

Är så jäkla trött på att jag är den enda som bryr sig, att det bara är jag som hör av mig, på undanflykter o lögner! Nu har jag fått nog o ska va lika dan!

Det har varit en härlig helg:)
I fredags kom frugan hit :) Vi åt fajitas, drack vin o spela Donkey Kong :) Det var meningen att vi skulle kolla på film oxå, men vi fastnade framför tv-spelet tills nästan kl 4 på morgonen :)
Igår var det en mysdag med min älskling :) Grannen snett under oss hade dock en jävla fest, när klockan va efter 2 på natten så hade vi tröttnat o jag ringde till securitas/störningsjouren. Vi gick ut o rökte när dom kom o lyssna lite. Det va en kille som öppnade dörren (inte hon som bor där) o han drog till med "bästa" svaret.. Securitas fråga om .... Bodde där o killen svarar: "hon sover". Jo tjena när dom secunden innan spela skithög musik o skrek o härja.. Kan man inte bete sig när man har fest? Jag har inget emot att folk har fest, men kan man inte behärska sig? Idioter finns det gott om..

Älsklingen har ju blivit sjuk.. Han jobba i måndags o sen var det kört. Han låg i feber i flera dagar. Nu hostar han o har ingen röst :( Hoppas att det går över snart!

Längtar till nästa helg! På fredag kommer frugan igen o då blir det Donkey Kong igen ;) På lördag kommer Malin o Johan, då blir det spelkväll o dricka lite gott :) Nice!

Nej nu ska jag kolla på Family guy :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Skit i dom som inte ger ngt tebax. Du har ju folk ikring dej ändå. :) Trist att han gått & blivit sjuker, nu får du pyssla om han istället.. ;)



Kramiz

2011-01-09 @ 17:15:44
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0