1 år och 3 månader!

Det firar vi idag <3 Eller firar gör vi ju inte i vanlig ordning, skling jobbar o jag ligger på soffan...

Skulle ha jobbat imorse, men fick sjukanmäla mig då jag inte alls mådde bra :(

Jag känner mig som blaha.. Har väl kommit i en svacka igen.. Mår konstigt.. Måste göra nåt åt mig själv nu, men var ska ja hitta orken? :( usch.. Orkar inte :( Tänker för mycket o hatar mig själv :(
BLAAAAAAAAAAAAAAAABLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Kan folk bara radera det förflutna för det finns inte längre..
Jag tycker inte om att va lika dan eller sämre..
Fy fan vilken pissig kväll..

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Grattis till er!! =) Kramiz

2011-07-13 @ 16:58:38
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0