Drömmar

Jag hatar drömmar! Visst har jag säkert bra drömmar oxå, men dom kommer jag nästan aldrig ihåg :/ Dom jag kommer ihåg är mina knäppa drömmar, när t.ex godzilla kraschar karlskoga :/
Sen kommer jag ihåg mina mardrömmar, då vet jag att jag drömmer men jag kan inte vakna. Man är helt paralyserad och rädd, men man kan inte röra sig eller få fram ett pip.
Sen har jag drömmarna som får mig att må så dåligt. Jag blir arg, ledsen, förstörd och krossad. Jag vet att det är en dröm, men känslorna känns så äkta. Jag kan vakna och nästan gråta pga dessa drömmar. Och det är alltid en person med i dessa drömmar. Det är få personer jag kan säga att jag hatar, men denna människa är en av dom. Jag förstår inte att det jämt är denna människa som är med. Det är dessa drömmar som får mig att må så dåligt och får mig börja tänka.
Älskar han verkligen MIG? Är han nöjd med MIG? Vill han leva resten av sitt liv med MIG? Är han lycklig med MIG?
För min egen del så behöver jag inte tänka, jag vet vad jag vill. Jag har haft min "lektid" i mitt liv, testad det jag vill och så. Jag är så pass gammal att jag vet vad jag vill med mitt liv nu och med vem. Vem som verkligen gör mig lycklig.
Vi vet ju att jag är en tänkare, men det har blivit bättre. Men efter såna här drömmar så kommer tankarna.
Jag hade en sån dröm inatt, eller två då jag vaknade i mellan.. Jag hatar dom och hur dom får mig att må. Jag vet inte varför jag drömmer dom, vill inte det.
Usch! Aja, va bara tvungen att skriva av mig...

Igår hade vi Malin och Johan här på besök :) Vi åt pizza från Mr James *mums* Drack lite och spelade draw :) Alla ritar ju så fint ;) Och jag verkligen älskar Malins tolkning på djur ;P Hon skulle måla ett mummeldjur (som hon inte ens vet hur det ser ut), den såg ut som en igelkott. :) Hennes räv såg ut som en djävul och björnen såg ut som en monster-pepparkaka ;D Sen invigde vi våran nya vattenpipa, där fick vi oxå några skratt ;)
Idag har jag haft besök av Lotta och pratat massa :)
Imorgon är det jobb igen, men bara 3 dagar o sen är jag ledig 4 :)

Från igår :)
Nu blir det mat
CIAO

Kommentarer
Postat av: Malin

Mobbas inte :P hahahahaha

2011-07-03 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0