Midsommarhelgen och veckan efter

Midsommar hade vi ju inte planerat värst, vi trodde ju att vi skulle va själva.. Men inte :) På midsommarafton var vi hos min syster, hennes kille o barnen. Vi åt gott och spelade sällskapsspel :) På midsommardagen fick vi besök av Rickards syster Linda och hennes son Anton :) Vi åt fläskfilé och spelade Wii :) Söndagen blev lugn :)

I måndags började jag sommarschemat och har kört på hela veckan :O Idag va jag ruskigt trött på jobbet, så nu är det skönt med 2 lediga dagar :) Sen kör jag 3 dagar och efter det är jag ledig 4 dagar =D Men det är ju för att det är PiP ;) Veckan efter det kommer bli mastig, gör 6 dagar av 7 och då har jag delad tur i det med :/

Jag fick pussa älsklingen hej då imorse när han sov o när jag kom hem så hade han gått till jobbet :/ Nu får jag inte träffa honom för ens efter kl 16 imorgon :(
Imorgon kanske Linda kommer hit :)
Nu vet jag inte om det är förkylning eller allergi :( Snorigheten har blivit värre o jag nyser som en tok, men det går i vågor :(
Har nog inget mer att skriva nu :O
Nu ska jag fortsätta slappa i soffan
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Längtar tills imorn! Saknar dig massa!

Hoppas snoret slutar snart, så jag slipper få snor på kinden :$ hihi

älskar dig min lilla skling! <3

2011-07-01 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0