Min älskling

Vad heter han: Rickard Svensson
Vad har han för favoritfärg?: Svart? :$
Vad har han för ögonfärg?: Världens finaste blå :$
Klädstil: Skejtich :$
Har han färgat håret nån gång: Jopp
Har han klippt sig någon gång: Ofta
Har han piercat sig: Yes
Dricker han: Sällan
Röker han: Japp o snusar :O
Vad har han för mobil: iPhone 4
Vad vill han bli när han blir stor: Rik :$
Vad har han för färg i sitt rum: Samma som mig :O
Har han någon/några systrar: Japp, Linda :)
Har han någon/några bröder: Nicke, Peter och Håkan :)
Vad är hans favoritmat?: Skräpismat, annars kanske mina cevapcici :$
Vilken mat hatar han?: Hmm.. Kräftor? :$
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Betala in lån, köpa dator och skaffa nytt boende :$
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet: Lite olika.. Duscha, skejta, fixa hemma..
Vad heter hans pappa och mamma: Nils & Carina
Har han bråkat med nån någon gång: Ja
Vad brukar han göra på helgerna: Jobba eller umgås med mig
Vad har han för musiksmak: Väldigt blandad
Hur/var träffades ni första gången?: Hos mig en onsdag
Hur gamla var ni då: Jag var 25 år och 5 månader, Rickard var 20 år och 6 månader :$
Vad påminner dig om honom: Typ allt :$
Vad var det första han sa till dig: Hej, Rickard!
Vad var det första du sa till han: Hej, Bella!
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt möjligt
Är han beroende av något?: Socker, snus, cola o energidryck :O
Vad kallar du han: Skling
Vad kallar han dig: Skling
Tränar han: Förutom att han skejtar så tränar han med mig ibland
Hur länge har ni vart tillsammans: 1 år, 3 månader och 2 dagar :$
Hårfärg: Mörkbrun
När fyller han år: 23 september
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Röd ros, för att jag älskar honom
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Underbar, sexig, bäst :$
Vilket år är han född: 1989
Gillar du han?: Jag älskar honom över allt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0