PiP 2011

4 dagar festival. Gott att äta, gott att dricka och nån bra artist ;)
Looptroop rockers var kanon, Håkan Hellström suger och Mohombi är/var en tjejtjusare :)
Jag är så glad att jag har min älskling, han gjorde min festival ♥
Det blir en lugn dag idag, imorgon börjar allvaret igen.. Jobb alla dagar utom fredag :/
Min älskling sover och det ska han få göra! Men jag är så fruktansvärt hungrig :/
Jag hoppas det blir en mysdag med min älskling idag ♥ Tror vi behöver lite tid för oss själva..

You see the smile that's on my mouth
It's hiding the words that don't come out
And all of my friends who think that I'm blessed
They don't know my head is a mess
No, they don't know who I really am
And they don't know what I've been through like you do
And I was made for you






Jag vet att jag kan vara jobbig ibland och kanske inte riktigt förstår, men många gånger handlar det om att jag är rädd. Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå och du är mitt allt! Jag älskar dig Rickard ♥

Kommentarer
Postat av: Skling

Jag älskar dig och du är mitt allt, och just därför så behöver inte oroa dig! Puss på skling <3

2011-07-11 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0