1 år och 2 månader ♥

Det firar vi idag, eller firar o firar gör vi ju inte.. Rickard jobbar dygn och jag har en lugn kväll i soffan..
Sist skrev jag ju om blombud till min syster och jag kan säga det var första och sista gången jag använder euroflorist. Fy fan vilka inkompetenta idioter! Dom bara krångla o knövla hela tiden.. Nej usch! Inte en gång till!
Skattepengarna kom oxå och det blev som jag hoppades :) Vi storhandlade igår, fyllde kyl o frys. Sen köpte vi ny tvättkorg, torkställning plus en pelarfläkt som vi har i vardagsrummet. Vi har så otroligt varmt här hemma så det behövs.
Igår va Anders här, vi drack lite och gick till woodys. Fortfarande för litet o trångt där, dessutom för många tragiska äldre människor :/ Men jag träffade gamla o nya vänner, gamla klasskamrater och arbetskamrater :)
Jag har ju färgat håret, vilket jag får göra ganska ofta då mitt hår växer som ogräs.. Jag har valt en brudröd färg och kört på det ett tag nu.. Nu var det dax att färga igen då jag fått en fin utväxt.. Denna gång valde jag syoss, bara för att testa om det är bra och jag tog den röda färgen o då menar jag riktigt röd :) Men jag tänkte att det inte gjorde nåt då jag är färgad så mörk innan. Jag färgade idag och när håret hade torkat så tittade jag :) Det mörka håret fick en mer röd lyster medans utväxten blev knallröd! Haha jaja jag bjuder på den ;)
Nu ska jag gå o fixa iordning jordgubbar till mig
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Grattis till er!



Svar: Tack vännen. <3 Ja det är inget roligt med jobbiga tankar. Men denna gången är det inget från det förflutna som spökar. Utan ngt som snart ska ske som jag gruvar mej för. Och är väldigt orolig över. Men det är bara att försöka hoppas på det bästa. Kram

2011-06-12 @ 08:55:34
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0