Grattis!!

Var ett tag sen jag skrev, men fullt upp här :)
Jag ringde ju kärringen på ams o skällde, hennes svar blev: "oj det måste jag titta upp.. Då har jag nog glömt att anteckna"
Men jag hade rätt och hon kom ihåg att jag hade ringt, det gick att ta bort avskrivningen på akassan så ingen skada skedd. Men iaf! Detta är människor som har att göra med folks inkomster, b.la.. Ska vilka som helst få jobba där?
Aja.. Ordnat nu iaf!
I lördags var Malin och Johan här, det blev en helkväll med tv-spel :)
En del jobb denna vecka. Imorgon o torsdag gör jag 8-18..
Idag hade jag en kort dagtur, men jag fick plocka bort agraffer på en patient idag :) Det va jättehäftigt o kul! För er som inte vet vad agraffer är så är det dom "häftklamrar" som dom använder istället för tråd när dom syr igen sår idag.
I helgen kommer frugan hit och jag längtar massor! Hon har även tagit examen och är nu sjuksköterska! Min duktiga fru ♥ Grattis till dig söt!
Idag fyller min systeryser år! Jag provade blombud för första gången idag. Jag har inte hört nåt ifrån henne, så jag vet inte om det funkade :/
Detta är iaf blommorna hon fick, tyckte det passa då hon gillar rosa plus att jag tyckte det va fint :)

Imorgon kommer skattepengarna och jag fick/får mer än vad det var sagt från början :)
Det är bara ni går in på skatteverkets sida och loggar in på skattekonto privat så ser ni :)
Nu blir det duschen
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0