Snart ny månad igen :O

Tiden går fort ibland..
Vad har hänt sen sist då?
Jag har jobbat. I torsdags kom frugan och stannade hela helgen <3 Tyvärr lyckades jag ju bli dyng förkyld :( Jag är fortfarande lite snorig o hostig :/
På midsommar blir det midsommarmiddag med min kärlek ♥ Sen på kvällen blir det partaj!
På måndag börjar sommarschemat, blir mastig början.. Men inte långt kvar till PiP ;)
Har väl inte hänt så mycket annat?? I måndags var vi i skejthallen med Yrrv, Linda, Mange o alla barn :)
Det blir ju lite suddigt då dom rör sig :)

Jag har nog smittat av mig på skling så han töjer upp en storlek i tungan ;)
Jag trodde ju att jag var färdig med min tunga nu (3,2 mm och 2,4 mm), men det blir nog en storlek större i båda hålen :O (4 mm och 3,2)..

Det spelar ingen roll vad man gör eller hur man beter sig så lyckas folk hålla sig kvar eller komma tillbaka, helt omöjlig att bli av med. Inte kul när en person får en att må dåligt..


Nu ska jag kolla på tv
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0