AAAHHH!!!

Känner för att bara skrika ibland..
Är jag genomskinlig eller bara osynlig?? Jag vet varken ut eller in längre när det gäller vänner.. Dom man känt längst finns knappt och dom man känt kortast är dom som är guld värda..
Jag blir så trött bara.. Är jag den enda som bryr sig? Tänker för mycket vet jag att jag gör, men varför ska man särbehandla vänner?
Varför är det alltid jag som hör av mig först eller över huvudtaget? Varför är det bara jag som bryr mig? Värför är det bara jag som bjuder in, vill träffas och försöker? Jag orkar bara inte.. Det tar för mycket på mina krafter.. Jag finns här och jag ställer upp det jag kan, jag tycker inte att jag är en hemsk vän eller en hemsk person.. Så vad är felet? Jaja.. Man ska väl inte ödsla energi, men jag är en tänkare...
Detta gäller inte alla och inte heller bara en person...

Älsklingen är på väg hem från karlstad där han varit med Daniel. När dom kommer blir det mat, sen skruva isär gamla möbler och skruva ihop nya :) Ska bli skönt med lite nytt :) Tur att vi hade lite presentkort :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0