Dag 12 – I min handväska

Det var längesen jag använde en handväska, så just nu är det mycket skit i den. Jag är sån att när jag inte använder handväskan som jag har använt så hänger jag den på en krok på hatthyllan, sen används den som ett typ skräp tillhåll. Som tex när jag har massa grejer i jackan o rensar ur så lägger jag det i väskan :/
Men när jag använder handväska så har jag mycket bra o ha saker: telefon, nycklar, cigg, tändare (många olika), nycklar, tuggummi, plånbok, plåster, skavsårsplåster, lypsyl, läppglans, pennor, hårsnoddar, hårnålar, snus m.m.
Min handväska är inte så intressant ;)

JUST NU.
klädsel just nu: Leggings och topp
frisyr: Morgonruffs uppsatt med några hårnålar
låt: Ingen
tv: Christine
vill ha: Mat, sex, pengar, godis, kyssar m.m.
dricka: Powerking

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag, katterna och skling
såg dig gråta: Katterna och skling
fick dig att gråta: -
fick dig att börja skratta: Skling
du gick på bio med: Skling
du gick på stan med: Mig själv o skling
skickade ett sms till dig: Brorsan

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: Oja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Mjo, jag har ju mina sanndrömmar, men det var ett tag sen nu

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: Ja

Danmark: Ja

Finland: Ja

Island: Nej

USA: Nej

Afrika: Nej

Turkiet: Ja

Thailand: Nej

Dubai: Nej

Kina: Nej

Japan: Nej

Spanien: Ja

Frankrike: Ja


EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Ensamhet och insekter
Vart vill du gifta dig: Utomhus på något fint ställe
Vem hatar du verkligen: Haha skriver jag inte här
Varit kär: Japp
Kör du bil: Nepp
Har du ett jobb: Både ja och nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Absolut, men inte dryga människor
Är du ett hälsofreak: Haha har du sett mig? Nej
Är du ensam nu: Njej, har ju katterna här
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Reklamlåtar

FAVORIT:
Rum i huset/lägenheten: Vardagsrummet tror jag
Typ av musik: Oj, det är en salig blandning :)
Parfym: Escada
Månad: September tror jag, inte för varmt o inte för kallt :)
Mat: Mycket :)
Dricka: Powerking o cola light
Godis: Choklad
Tidning: Tatueringstidningar
Film: Jag vet inte.. Gillar många, men den gröna milen och P.S i love you är väldigt rörande filmer
Skådis: Kan inte välja
Djur: Får väl säga katt då ;) Men gillar många djur

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Ja, jag är för blödig för att titta på tv ;)
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Njej
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Självklart
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Japp
Ätit: Yes


Igår åt vi thaimat o lite sushi *MUMS*

Nästa helg kommer frugan *weehoo*

Den 6e maj ska jag till tandläkaren :/

Nu ska jag ägna tid åt pärlorna :)

 

Älsklingen är o hjälper sin mamma, sen ska han skejta :*

CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Du och din skräpisväska :$ hihi älskar dig <3

2011-03-31 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0