Dag 3 – Mina föräldrar

Ja ni, vad ska jag berätta om mina föräldrar? Min pappa heter Jan, men kallas för Janne. Han är född -53 och bor i Åtorp med sin fru. Han jobbar som svetsare lite överallt.
Min mamma heter Karin, hon är född -50. Hon bor i Skövde där hon jobbar på militären.
Mina föräldrar träffades unga och fick sitt första barn den 7e juni 1973, då var pappa 19 och mamma 22.
Dom gifte sig aldrig, men var förlovade. Dom gick isär när jag va ca 1 år.
Min far älskar motorcyklar och bilar, men i motorcykelväg ska det vara honda eller ducati och bilar ska vara volvo :)
Han kan verka lite barsk första gången man träffar honom, men han är snäll :) Han säger alltid vad han tycker, är inte rädd för någon och har alltid rätt. :)
Min mamma gillar kläder och mode, shoppar gärna :) Hon gillar gammal stil på möbler och går gärna på loppis. Hon är inte blyg, säger vad hon tycker, oftast alltid glad och lätt att prata med. Hon är den som har lärt mig att man dömmer inte nån efter utseendet.
Tyvärr kan båda säga saker utan att tänka efter före, men det är så de kan vara med föräldrar. Dom ställer upp när dom kan och man behöver.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dom, men detta är väl dom i det stora hela :)

Igår gjorde jag en dyng-god kycklingsallad :) Det blev mycket, så det blir till kvällsmat åt oss idag :) Idag eller imorse blev jag utringd på jobb, stress!! Jag va så sjukt trött på jobbet, sluta tidigt så jag tog en liten tuppis när jag kom hem.. Imorgon ska jag jobba kväll.. Men ikväll blir det myskväll med min älskling, det var längesen nu :( Så...
CIAO!

Kommentarer
Postat av: skling

min lilla mystjej :$ <3

2011-03-21 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0