Dag 5 – Vad är kärlek

Oj! Det är någonting stort.. Kärlek för mig är att man vill vara med den personen hela tiden utan att känna obehag, uttråkad, irritation m.m. Kärlek är att kunna planera en framtid och bara känna längtan efter den. Kärlek är närhet, respekt, ömhet, empati, sex m.m. (till en person)
Sen kan du känna kärlek för dina barn, familj, vänner och husdjur.. Men det är en annan slags kärlek..
Svårt att förklara med ord. Men jag vet nu iaf att kärlek är något stort!

Idag ska jag jobba kväll..
Nu ska jag hoppa på min älskling som fortfarande ligger i sängen, o se om han vill äta frukost med mig :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Min kärlek till dig är stor, även fast jag är jättetjock :( <3<3<3

2011-03-23 @ 10:19:13
Postat av: Bella

Du är inte tjock! Knasis! Du är min hottie :) <3

2011-03-23 @ 10:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0