Dag 6 – Min dag

Inte så mycket att förtälja här heller.. Sa hej då till älsklingen innan han gick till jobbet i morse.. Somnade om en sväng, men blev väckt av att en tjockis katt ramla ner sovandes från fönsterbrädan :O
Jag håller på o tvättar, ska även dammsuga och diska..
Annars händer det inte mycket idag vad jag vet..

Lovar du att vara ärlig? Självklart

 

Du heter: Isabelle

 

Smeknamn: Bella

 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Du får inte -Sonja Aldén eller Best I Ever Had - State Of Shock

 

Beroende av: Närhet

 

Vad tror folk om dig: Oj, jag vet inte.. Att jag är en bitch kanske :P

 

Stämmer det: Jag kan vara :O

 

Vad får du oftast komplimanger för: Mina tänder, ögon, ansikte, tuttar :O

 

Vad säger du för att imponera på någon: Haha ja ni, jag vet inte.. Beror väl på vem jag ska impa på..

 

Hur imponerar man på dig: Gud va svårt... Jag vet inte, det är nog svårt :O

 

Brukar du skratta för dig själv: Ja :$

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: <3 <3 <3

 

Var bor du: Karlskoga

 

Trivs du där: Absolut

 

Äger du några converse: Never!

 

Sprit, cider, vin eller öl: Allt :O

 

Brukar du bli för full: Nej

 

Är du allergisk mot något: Ja, nötter

 

Hur svarar du i mobilen: Aaa..

 

Antal timmar sömn inatt: 7

 

Brukar du komma i tid: Ja, eller tidigare

 

När mår du bra: När jag har mina nära o kära hos mig

 

När blev du fotad senast: Typ för en vecka sen

 

Hur känner du dig nu: Trött, seg och konstig i kroppen

 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

 

Vad tycker du om fötter: Det är okej

 

Vad saknar du: Min skling just nu, annars ett större boende o mer pengar :S

 

Hade du en bra kväll igår: Jadå

 

Favorit dryck på morgonen: Powerking :$

 

Rakar du benen: Japp

 

När brukar du oftast gå och lägga dig: Oj, det är olika.. Mellan 23.00-05.00

 

Är du blyg: Näää

 

Sysslar du med någon idrott: Njej

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mja

 

Har du spytt offentligt: Ja :(

 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: (ursäkta uttrycket) Jag skulle knulla som fan!

 

Är du nöjd med ditt liv: Japps :)

 

Är du bortskämd: Enligt min familj är jag det :O

 

Vad gör du i morgon: Det vet man aldrig, men ska försöka ta mig till VC

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Åh gud, sånt tänker jag inte på.. Ingen aning..

 

Vad längtar du till: Sommaren, bli mamma, större boende, förlovning/giftemål :$

 

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, några få

 

Vad använder du för schampo: Head & Shoulders för torr hårbotten

 

Hur gammal är du: 26, 27 i oktober

 

Tycker du om någon just nu: Absolut!

 

Gröna eller röda äpplen: Dom rosa :)

 

Gillar du golf: Nej!

 

Vilken tid gick du upp idag: vid 9

 

Har du sovit i din egen säng inatt: Japp

 

Har du strumpor på dig nu: Nepp

 

Är det okej att gråta: Självklart!

 

När grät du senast: För någon dag sen

 

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala skulder

 

Bär du glasögon eller linser: Nepp

 

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte

 

Har du piercing: Japp

 

Vill du gifta dig: Ja

 

Vill du ha barn: Ja

 

Solar du ofta: Inte längre

 

Är du bra på att laga mat: Enligt andra

 

Är du flygrädd: Ja, det tror jag

 

Hur vig är du: Ganska mycket? :$

 

Är du musikalisk: Nja, det vet jag inte.. Kan nog inte jag svara på..

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller powerking

 

Vilken är din favoritglass: Ben & Jerry's

 

Tror du på ett liv efter döden? Mja..

 

Tycker du om sushi? Japp

 

Vad äter du helst när du ser på film?: Beror på vad jag är sugen på..

 

Har du tandläkarskräck?: Nja, men det är inget jag gillar

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

 

Vilken ögonfärg har du: Brun

 

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Japp

 

Biter du på naglarna: Till och från

 

Röker du: Japp

 

Hur ofta tränar/motionerar du: För lite :(

 

Senaste låt du hörde: Close To You - Carpenters (på tv)


Idag är det exakt ett år sen som vi träffades första gången :) ♥ Jag är lyckligast i hela världen! Älskar dig Rickard!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Våran dag idag och våran dag snart igen :$

älskar dig mest min lilla sklingiling <3

2011-03-24 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0