Dag 7 – Min bästa vän

Man har alltid haft bästa vänner under uppväxten, sen har man haft vänner som man trott varit dom bästa, men det har dom inte varit...
Jag har tänkt på det här med bästa vän.. Jag har många väldigt bra vänner, men bara två som verkligen är allt en bästa vän ska vara.. Först och främst så är min allra bästa vän min älskling, men det är inte han jag ska berätta om nu :) Sen har jag ju min Malin som är underbar ♥ Men dom två jag ska skriva om har jag känt längre :$
Jag har två bästa vänner, en kille och en tjej. För mig är en bästa vän en som alltid finns till hands, som alltid lyssnar, förstår och ställer upp när den kan. Mina bästa vänner är väldigt lika i sättet. Dom är genomsnälla och aldrig egoistiska. Dom dömmer mig aldrig och lyssnar alltid. När jag är ledsen så tröstar dom och vi har alltid roligt ihop, även alla 3 tillsammans :) Jag behöver aldrig känna mig bortglömd eller utanför när det gäller dom två, jag kan berätta allt för dom och lita på dom till 110%. Ni fanns där när jag mådde som sämst och ni hjälpte mig upp. Jag är så otroligt glad över att jag har er i mitt liv! Så tack Anders och Fia för att ni finns och förgyller mitt liv, utan er skulle jag aldrig ha överlevt! <3 <3 <3 Jag är inte den bästa på att visa tacksamhet eller säga nåt, men ni betyder så otroligt mycket för mig! Tack för att ni finns ♥
Jag vill inte att nån ska känna sig utanför, jag har många nära vänner som jag älskar och är tacksam över. Men Fia och Anders har verkligen alltid ställt upp och hjälpt mig med allt och då menar jag allt, mina änglar ♥

Count on me - Till Fia och Anders

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see
I'll be the light to guide you

Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need


You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
'cause that's what friends are supposed to do oh yeah
ooooooh, oooohhh yeah yeah


If you're tossin' and you're turnin
and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Every day I will remind you

Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need


You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
'cause that's what friends are supposed to do oh yeah
ooooooh, oooohhh yeah yeah

You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go
Never say goodbye


Oh, You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there
'cause that's what friends are supposed to do oh yeah
ooooooh, oooohhh

You can count on me 'cause I can count on you 

 


 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min älskling, som alltid :$

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Började skriva

Det sista du sa högt: DIXIE!

Det senaste någon sa till dig: Puss, hej då!

Vad har du druckit idag: Blåbärssoppa och energidryck

Vad var det senaste du åt: Lunch, fisk

Vad var det senaste du köpte: Hygienartiklar

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun/trä

Vad är det för väder hos dig nu: Ganska molnigt

Godaste glassmaken: Ben & Jerry's

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mja...

Sover du tungt: Nej!

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Trivs du med ditt jobb: Ja

Favoritklädsel: Leggings och topp

Favoritlåt just nu: Bruno Mars - Just The Way You Are (så fin text helt enkelt)

Vad ser du om du tittar till höger: Cdställ, plastbord + stolar, kattpelare och sovrumsdörren

Vad gör dig glad just nu: Inget? Alltså inte just nu på minuten, annars är det min älskling, vänner, katterna o familjen

Vad ska du göra härnäst: Vila lite :$

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött

Favoritgodis: Choklad

Kläder just nu: Leggings och topp

Sommarplaner:? Jobba och njuta, annars inga planer

Hur många kuddar sover du med: En

Spelar du något instrument: Nej :S

Morgon eller nattmänniska: Natt

Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära

Är du kittlig: Nej

Snarkar du: Om/när jag är täppt i näsan

Stjärntecken: Våg

Äckligaste insekten: Alla! Men måste jag välja så är det spindlar och tvéstjärtar

Längtar du mest efter just nu: Min älskling, få en bra mage och värme

 


 

Igår var älsklingen o skejta med Yrrv efter jobbet, sen kom dom hem hit. Vi rakade av håret på Yrrv :)
Idag var jag till VC och lämnade in proverna, så nu är det bara vänta o se..
Ikväll blir det nog bara mys med min älskling ♥
Imorgon jobbar jag kväll..
Nu ska jag vila lite..
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Du är min bästis :$ hihi älskar dig skling, längtar tills jag kommer hem :$ <3

2011-03-25 @ 13:02:18
Postat av: Bella

Du är världens bästa! Älskar dig av hela mitt hjärta! Jag längtar oxå :$ <3

2011-03-25 @ 13:03:37
Postat av: KackMarie

Om du har svårt att säga hur du känner, så får man hoppas att dom kan läsa detta iaf. :)



Svar: Tack, hoppas jag med. Kram

2011-03-25 @ 14:09:14
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Mallan

Gullig du e :) Pusss pårejjj goding! love u tooo!!!!

2011-03-25 @ 18:50:47
Postat av: Anders

Fick ståpäls i nacken.....KRAM :-) du vet att du betyder mycket för mig med!

2011-03-27 @ 17:08:46
Postat av: Bruschaan

MEH!! Jag då!? Buhuuuu.... :-P

Dritonge ;o)

2011-03-27 @ 21:00:36
URL: http://www.thorstensson.nu
Postat av: Bella

Bror: Men du är ju min bror :) Det kommer komma ett inlägg om mina syskon ;)

2011-03-28 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0