Dag 9 – Min tro

Haha detta blir ju kort.. Jag har ingen tro, jag tror inte på någon högre makt åt något håll. Däremot tror jag på andar :)

Namn: Karin Matilda Isabelle Thorstensson

Piercingar: Japp, 4 st (o två håltöjningar i öronen plus 4 vanliga hål i öronen)

Tatueringar: Japp, 7 st och fler blir det ;)

Längd: 170 cm

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Min riktiga hårfärg är mörkbrunt, men nu är det mörk rödbrun med svarta slingor

Fräknar: Nej

Motto: Lev idag, för imorgon kan det vara försent och behandla andra som du själv vill bli behandlad

Kär? Japp, jättekär :$

Önskar du att du bodde någon annanstans? Njej, bara större

Tycker du att du är attraktiv? Nej

Dricker du? Ibland

Röker du? Ja, fast mycket mindre än jag har gjort

Vilket schampo använder du? Head & shoulders

Vilken parfym använder du? Escada

Vad är du rädd för? Insekter och ensamhet

Gillar du att tvätta? Nja, det är ju rätt lugnt när vi har tvättmaskin o torktumlare på toan :)

Gillar du berg- och dalbanor? Njej, bara lisebergsbanan

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Oj, det var längesen så det minns jag inte

Filmen du köpte? Samma där

Låten du hörde: Ome Henk - Opblaaskrokodil

Låten du laddade ner? Oj, minns inte det heller

Personen du ringde? Skling

Personen som ringde dig? Tina

TV-program du såg? Biggest looser (på tv nu)

Person du tänkte på? Min skling :)

 

 

Favorit...

Låt: Kan inte välja en

Sak att göra: Mysa med min älskling

Sport: Jag suger på sport, men nåt jag tycker är kul o är rätt bra på är badminton

Dryck: Vatten

Kläder: Leggings o topp

Film: Kan inte välja en

Bil: Oj.. Limo? ;)

Serie: Family Guy

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Japp

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Yes

Varit i slagsmål? Japps

Blivit arresterad? Nepp

Träffat någon från internet IRL? Japp

 

Antal...

Gånger du varit kär? Förälskad många gånger, men riktigt kär en gång

Gånger ditt hjärta brustit? Många

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet jag inte

Tjejer du kysst? Många

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En hel del

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger

 

Senaste...

Boken du läste? Skolbok (om det räknas)

Personen du fick e-mail av? Av en jag sålt till på tradera

Personen du fick brev av? Folktandvården

Personen du fick sms av? Skling

Gången hela din familj åt middag tillsammans? ÖÖhh.. Det var väl på vårat kalas i oktober

Saken du köpte? Varor på ica maxi idag

 

 


Vad har du gjort idag? Bla varit på ett möte

Var det kul? Ja

Brukar du svära mycket? Japp

När stiger du upp på morgonen? Det är olika

Vad har du på dig? Mysbyxor o linne

Vad ska du göra ikväll? Ta det lugnt

Vad är du allergisk mot? Nötter

Var har du ont? Typ hela kroppen

Använder du hårspray? Japp

Kan du stå på händer? Nepp

Håkan Hellström eller The Ark? Usch, inget!

Salt eller socker? Beror ju på

Gillar du ketchup? Njej

Är du glad nu? Nja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Allt möjligt

Stockholm är... ? Nice

Göteborg är... ? Mysigt

Kan du sjunga? Det tycker inte jag

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Thailand och USA


Idag var jag äntligen på möte om kontaktperson och fick träffa personen :) Jättegullig, så nu är jag kontaktperson oxå :) Första träffen är nästa onsdag.

Annars är det en lugn dag och kväll.. Skling jobbar natt och jag ska paketera in lite som jag sålt på tradera.. Imorgon jobbar jag kväll! Nu är det ullared

CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Jag är jättekär i dig :$ hoppas du kommer trivas som kontaktperson :) älskar dig <3

2011-03-28 @ 23:24:22
Postat av: Pelleelizabeth

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-08-03 @ 10:21:36
URL: http://pelleelizabeth.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0