Helt sjukt..

Alltså.. Det är helt sjukt hur och att man kan ha så här starka känslor för någon.. Absolut inte negativt så, det var inte de jag menade.. Men jag trodde aldrig att man kunda ha så starka känslor/känna så starkt för någon.. Jag känner mig inte hel utan honom, det är ju helt knäppt :) Jag känner mig som en hormonstinn ko oxå, kan gråta för ingenting typ.. Sjukt! Samtidigt är det lite skrämmande, jag blir lite rädd när jag tänker på det.. Inte så lite kanske.. När man tänker på vad man KAN förlora.. Nu menar jag inte att det blir så och jag hoppas verkligen inte det heller.. Men iaf..
Jag kan med säkerhet säga att jag aldrig har känt så här förut och det är stort..
Jag vill absolut inte ändra på det, jag vill leva i det här. Jag vill alltid ha Rickard vid min sida. Han är den rätta och den jag vill dela mitt liv med.. Kanske dumt att säga och med risk för att kanske skrämma iväg honom :$ :S Men det är så jag känner och jag är inte den som ljuger.
Rickard, du är mitt allt och jag älskar dig mer än du förstår! ♥
(ja, jag är tjatig.. Men jag har aldrig känt så här förut, så det får ni leva med :))

Kommentarer
Postat av: Skling

Jag älskar dig mest! Du skrämmer verkligen inte iväg mig, inte alls. Du gör mig hel och får mig att känna mig trygg :) puss <3<3<3

2011-03-20 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0