Jag vet!!!!

Jag tänker för mycket, hela tiden, om allt.. Det är bra tröttsamt.. Min hjärna tar över och jag kan inte styra det :( Det är så jävla jobbigt och jag mår ju inte alls bra av det.. Jag önskar att jag bara kunde vara..
Kan heller inte låta bli att tänka "tänk om". Jag vet att man inte ska tänka så och jag vill inte tänka så, men jag kan inte styra det.. Jag är bara så rädd..
Och det spelar ingen roll vad nån säger, det ändrar inte min hjärna...
Varför skulle nån gilla mig? Jag som är så ful, äcklig, fet och värdelös.. Så funkar min hjärna..
Det skulle nog vara bättre om jag vore någon annan...

Kommentarer
Postat av: Jag

Det är ju inte så det är. Varför kan du bara inte lyssna och lita på mig? Har jag någonsin gjort något som gör att du inte kan lita på mig? Jag älskar dig över allt annat och för den du är <3

2011-03-10 @ 15:09:41
Postat av: Bella

Har jag sagt eller skrivit nåt om att jag inte litar på dig? Detta är vad jag tycker o tänker om mig själv, inget annat..

2011-03-10 @ 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0