Läkarbesök..

Idag var jag ju till läkaren och nervös var jag hela morgonen, o sen sitta i väntrummet :/ Det var en kanonbra läkare! Han va jättetrevlig, förstående och skämtsam.. Han lyssnade verkligen på mig.. Jag fick gå till lab och lämna blodprov för att kolla typ allt, 7 rör tömde dom mig på :O
Det var en sjuksköterske elev där som frågade om det gick bra att hon gjorde det. Visst sa ja, men jag har inga bra ådror.. Hon klämde, kände o kolla, men insåg att hon inte vågade :) Så den äldre kvinnan fick göra det.. Dessutom fick jag hem grejer så att jag ska ta 4 st feces-prover hemma..
Hoppas dom hittar nåt nu... Inte för att jag vill ha något fel, men nåt är det ju som inte stämmer..
Läkaren klämde och kände på magen och så fick jag ett finger i rumpan, det var mindre skönt :/

Efter läkaren och allt där, så gick vi till hund och katt proffsen. Vi hade ju presentkort där, så vi köpte lite kattsaker :)
Efter det så gick vi till lidl och handla lite..
Nu är vi hemma och har ätit..
Det blev ju inte så många timmar sömn inatt, så jag ska vila lite nu.. Sen blir det lite mer pärlplattor :)
Dessa gjorde jag igår:

Tack älskling för att du var vid min sida idag ♥
Nej, nu ska jag vila :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Skönt att det äntligen är gjort! Nu är det bara att hoppas dom hittar ngt. Dom hade ingen gissning vad det kunde bero på?

Pysselfia, jag vill oxå. Älskar & pyssla med det mesta. Men roligare när man är fler än ensam. :)

2011-03-16 @ 16:58:13
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Grabben på toa

Så lite så älskling :) <3

2011-03-16 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0