Lillördag! :)

I måndags kom ju älsklingen hem med ny golvlampa, nytt soffbord och ny tvbänk :) Vi skruva isär det gamla och ihop det nya :) Blev så fint :)

För typ 2 veckor sen så köpte ju skling sånt där snus som man smaksätter själv, blir ju både billigare och roligare :) Smakerna som vi har och har experimenterat med är: Anis, enbär, ananas, eukalyptus, choklad och hallon :)

Igår fick vi besök av Niklas aka Yrrving :) Det blev först fika och tvspel för grabbarna, jag höll på med min hobby då :) Sen bjöd vi på köttbullar, potatismos och gräddsås :)
Skling ska snart iväg och skejta. Jag ska fortsätta fixa med min hobby ;)
Detta var dom första pärlplattorna jag gjorde för o testa :)
Sen gjorde jag dessa men inspiration från super mario :)

Ikväll kommer nog Yrrving och Jocke hit, det blir öl :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Va nice med lite nytt =)

Åh pärlplattor pyssla man ju mkt med när man va liten, nostalgi! =)

2011-03-09 @ 17:49:30
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0