Mars...

Så var vi inne i Mars.. Månaderna flyger förbi och snart är det 1 år sen vi träffades första gången :)

Helgen som var så jobbade vi.. Jag skulle ha jobbat lördag dag och söndag kväll, men fick rycka ut fredag kväll oxå.. Det var en jättestressig helg på jobbet :/ Natten mellan söndag och måndag sov jag som en kratta, fick sova ca 4,5 timme innan dom ringde o ville ha ut mig på jobb.. Jag tror inte dom fattar att det inte tar typ 5 min att ta sig till jobbet :O Nyvaken svarade jag när dom ringde från bemanningen och hon tyckte att jag skulle va på jobbet efter 25 min! HALLÅ! För det första väckte du mig och för det andra tar det 20 min att gå till jobbet! Jag lyckades iaf va på jobbet efter 40 min :/

Igår var jag ledig, blev slappardag med älsklingen innan han skulle iväg en sväng. Jag passade på att gå till Jenny då, som klippte mig :) Såååå skönt och jag är nöjd! :)
Idag fick jag rycka ut och jobba kväll. Nu sitter jag med färg i håret ;) Ska bli spännande o se hur det blir :) Jag ska ha i slingor oxå, men det får bli i morgon :)

Snart är det fredag o då kommer frugan ;) Det blir god mat och donkey kong på fredagkväll :) Lördag blir det kalas på dagen och lite dricka på kvällen ;)

Idag ringde jag till vårdcentralen igen då jag fortfarande inte fått nån kallelse och jag ringde till dom den 14e februari.. Dom sa att jag ligger kvar i systemet och jag kommer att få en kallelse, men dom har ett stort tryck på sig nu.. Så det dröjer nog :/

Jag är fortfarande lika kär och galen ;)
Jag har kommit på att det är minst lika viktigt att säga: "jag är kär i dig" som att säga "jag älskar dig". För kärleken kan ju gå över och älska någon kan man ju som vän.. Man vill ju fortfarande veta att den andra är kär i en.. Svårt att förstå vad jag menar, men iaf.. Vi säger både "jag älskar dig" och "jag är kär i dig" till varandra, minst lika mycket.. :) Jag älskar min snuttis mest av allt i hela världen!

Nu ska jag skölja ur håret! :)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Bajs

Jag är kär i dig och jag älskar dig :$ <3

2011-03-02 @ 23:25:21
Postat av: KackMarie

Usch & fy, jag saknar verkligen inte livet som tim vik nu alltså. Det ör så himla skönt att slippa det. Gruvar mej dock för den dagen man lär börja igen när man även har en plutt. Hu jeda mej!

Skönt att du får jobba en del iaf. Även fast den där stressen knappast kan göra din mage bättre.. =/



2011-03-03 @ 09:48:03
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0