Pärlor!

Vill bara klargöra en sak... Det jag skriver om i min blogg är MINA tankar, känslor och funderingar.. Inget som någon annan tycker eller sagt.. Det är MINA funderingar...

Igår fick jag äntligen kallelse till läkaren, så jag ska dit i morgon kl 10.00..
Hoppas att dom hittar felet och att jag slipper göra äckliga undersökningar.. Om man ser på läkarens namn som jag ska till, så låter det som en äldre gubbe..

Idag kom 2 paket.. Nelly (vilket inte satt nå bra :/) och så mitt pärlpaket :)

Magen sket sig i helgen :(
Igår jobbade jag några timmar och på lördag jobbar jag några timmar igen :)
Älsklingen jobbar långhelg 24h fredag-lördag och 15h söndag-måndag..
Hoppas vi kan hitta på nå skoj på lördag :)

Älsklingen är iväg o bowlar som kontaktperson och efter det ska han iväg o skejta.. Jag ska surfa runt lite, kolla lite på nelly igen och sen ägna mig åt pärlorna :)

Vill bara säga till min underbara sambo: Tack för att du finns och står ut med mig. Du är det bästa som finns och hänt mig. Jag skulle aldrig vilja ha nån annan, du är den bästa. Jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

CIAO

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag älskar dig!

Du är det bästa som hänt mig med och jag kan inte tänka mig något annat än livet jag lever med dig <3

2011-03-15 @ 19:35:42
Postat av: KackMarie

Skönt att du äntligen fått tid nu. Hoppas de hittar felet! Så du får bukt på din dumma dumma mage.



Meeen va du pysslar & grejar. Jag vill oxå! :)

2011-03-15 @ 20:29:32
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0