Argare än ett bi!!!

Vad fan är det med folk??
Inkompetent kärringjävel har jag som handläggare på ams!
Man får ju en "planering" när man är inskriven på ams. Olika datum man ska höra av sig och uppdatera sig och så.
Sist jag hade en sån plan så hade jag några tider som jag skulle kontakta kundtjänst (vilket jag gjorde) och ett datum som jag skulle ringa min handläggare. Jag missade det datumet att ringa min handläggare med 2 dagar, men snabb satan är hon och hann skriva av mig från akassan! Vilket jag tyckte var fel, för jag hade haft mailkontakt med henne och berättat vad jag gjort och gör, o hon tyckte det var bra.
Nu denna planering var det lika, jag har kontaktat kundtjänst dom datum jag hade fått. Sen kom jag på den 19e nu (förra veckan) att jag skulle ju ringa min handläggare senast den 24e. Så jag ringde då på en gång (den 19e) men då hade hon semester och skulle återkomma den 24e. Typiskt! Men i tisdags på morgonen (den 24e) så ringde jag henne (trots att jag jobbade). Jag berättade allt jag gör och att jag har sommarjobb m.m. Hon tyckte det lät jättebra och skulle skicka en ny handlingsplan till mig. Va bra tänkte jag, då var det ordnat!
Idag gick jag in på min sida på akassan för att titta lite. Där står det, till min stora förvåning, att ams har avskrivit mig från akassan den 26e! Alltså har kärringjäveln skrivit av mig från akassan 2 dagar efter att jag pratade med henne!! Vad fan håller hon på med?? Jävla inkompetenta kärringjävel! Imorgon ska jag ringa henne och då ska hon får veta att hon lever!! Men då har hon väl säkert semester igen, jävla idiot!!

Sen är det en sak till som gör mig arg, ledsen och besviken! Tänker inte gå in på djupet av det här!
Men är jag inte värd mer? Efter alla år så är det så här jag blir behandlad? Nej fy fan! Jag är värd bättre!

Jag hade jättekul igår hos Malin och Johan :) Det blev utgång oxå och många shotar blev det :$
Både jag och älsklingen blev väldigt fulla :O Man mår som man förtjänar idag, fast nu är jag bara trött.. Stackars älskling som är iväg o jobbar natt :/
Jag är så glad att jag har dig Rickard, älskar dig av hela mitt hjärta ♥
Nu ska jag fortsätta slappa på soffan
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Jag hade också kul igår, fast jag trodde jag skulle dö av fylla :$

Älskar dig mest av allt!

Puss <3<3<3

2011-05-29 @ 18:13:57
Postat av: KackMarie

Men herre jisses. Och såna där är man tvungen att ha att göra med. =/ (ams alltså)

2011-05-31 @ 14:15:24
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0