Hatar min mage :'(

Idag skulle det ha blivit träning, men min mage balla ur :( Så det blev en tvätt o städ dag istället. Behövdes ju det oxå, men inte kul när man ville göra nåt annat...
Blir träning imorgon istället, om nu magen går med på det..

Idag kändes det som en våg av dysterhet sköljde över mig, vet inte alls varför, det bara kom.. Men det går väl över det med..
Funderar på vad det ska bli för kvälls mat? Har så dålig fantasi ibland :/

I lördags landade vi hos syster vid kl 13, först var det kalas för Noel och sen skulle vi va barnvakt.
Syrran hade gjort 4 olika pajer till kalaset: köttfärspaj, ost o skinkpaj, fetaost o olivpaj och tacopaj! Mumsigt värre var det och efterrätten bestod av hemmagjord prinsesstårta som oxå var riktigt mumsig.
När alla hade åkt, även syster så blev det lite plock.. Sen drog Lucas ut med Rickard, hans syster med gubbe och barn. Dom spelade fotboll medans julia, Noel o jag tittade på tv. Sen blev det kvällsmat (kycklingburgare) och efter det blev det eurovision. Julia ville se det, själv så har jag bojkotta allt sånt där nu i några år! O inte var det rätt låt som vann nu heller. Igår så fick vi sovmorgon till 9.30 iaf :) Fast vi hade ju inte somnat i tid :$ Det blev frukost, plock, bus o spel. Sen stekte jag pannkakor åt alla, i 2 stekpannor dessutom ;)
Igår kväll när vi kom hem så blev det lugnt, vi köpte till och med pizza :$

Nu är älsklingen iväg o lär barnen åka skateboard
Jag ska leta vidare efter kvällsmat
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Du kommer bli världens bästa mamma :$

Älskar dig min skling <3

2011-05-16 @ 20:42:22
Postat av: Bella

Nähe! :$ Du kommer bli världens bästa pappa :* Älskar dig mest min sklingiling :$ <3

2011-05-17 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0