Ledig dag..

Men inte kunde jag sova för det :(
Fick faktiskt för mig att baka idag, men vi har inget margarin hemma så det sket sig :/
Ska gå o hämta nycklar sen, ska jobba som personligassistent imorgon..
Onsdag är jag kontaktperson, torsdag jobbar jag kväll och fredag jobbar jag dag..
Har börjat med ett pulver nu som ska hålla magen i balans, får hoppas att den funkar..
Imorgon blir det träning efter jobbet...
Vet inte vad jag ska skriva mer, jag har bestämt att jag ska försöka bli mer "bara va" och sluta känna så mycket..
Nu ska jag göra mig iordning
CIAO

Kommentarer
Postat av: Maaaaaalin

De e så typiskt att när man e ledig så ska man tamejfan jämt vakna supertidigt!! morr!!!

2011-05-23 @ 16:49:08
Postat av: KackMarie

Hoppas det blir bättre med pulvret!

Du har fullt upp ser jag. :) Kram

2011-05-24 @ 18:23:48
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0