Lördag

Vet inte vad jag ska skriva... Eller jo, det finns mycket jag vill skriva, men inte här....
Jag vet att jag tänker för mycket, men det är alltid nåt som triggar igång det..
Jag undrar lite hur många som har hemligheter för mig, alltså av mina nära o kära.. Nu menar jag inga små skitsaker..
Usch, jag vill oxå bara kunna vara!
Jag är trött på att känna att jag inte betyder värst mycket..
Ska man bara bli trampad på, gång på gång?
Vad betyder jag och för vem igentligen?
If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Nej man ska absolut inte acceptera att bli trampad på!!

Jag tycker iaf att det är himla synd att du flyttat härifrån. Men det är som vanligt med mina vänner. Är glad för att du iaf mår bättre sen du flyttat & hittat riktig kärlek! :D

2011-05-07 @ 11:00:16
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0