Onsdag

För ca 2 timmar sen var jag på intervju om personligassistent åt en här i Kga, lite luddigt det där.. Men tydligen behöver dom timvikarier nu och senare kommer det bli att man får gå på en rad (efter schema). Dom ska höra av sig i eftermiddag om dom vill ha mig eller inte.
Igår var vi o träna, det kändes skönt och inte så värst mycket träningsvärk idag heller.
Nu håller jag på och bakar ostbröd, får se om dom går att äta sen. Har aldrig bakat bröd förut :/
Ikväll ska jag vara kontaktperson..
Imorgon blir det att gå upp tidigt, jag ska till Dfs och jobba. Ska även jobba där på fredag, lördag o söndag blir det här i Kga.
Lördag eller söndag blir det träning igen!
Nu ska jag pussa lite på bebisarna <3
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0