rdjghbltydreasdfvnmlolåpyud

Typ så känner jag mig...
Känner att jag är i en depression igen, kanske blir en sån där "en gång per år"?
Jag känner bara BLAHA!
Vad gör jag här? Bryr nån sig? Betyder jag nåt för nån?
Jag orkar bara inte.. Just nu känner jag bara ledsamhet o jag kan inte sätta fingret på det..
Jag är jämt trött och känner mig som den mest värdelösa människa som har levt..
Orkar inte bry mig snart.. Vill inte känna..
Känns som att jag vill gå under jorden och försvinna ett tag..
Usch...

Sökte ett jobb förra veckan och ska på intervju den 18e..
Nu ska jag fixa lite innan jag ska tillbaka till jobbet..
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Var inge roligt & läsa vännen.. =/ Hoppas det går över snart! KRAM

Hoppas även det går bra på intervjun sen!

2011-05-03 @ 18:05:24
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0