Ska jag?

Ska jag låtsas som ingenting? Ska jag låtsas att jag inte är ledsen? Ska jag låtsas att jag mår bra? För det gör jag inte.. Jag vill inte tänka, jag vill inte känna.. Jag är så trött, sover dåligt.. Tänker för mycket..
Är jag hemsk? Är jag ful? Äcklig? Värdelös? För det är så jag känner mig.. Jag kan inte stoppa tårarna, jag önskar att jag kunde.. Jag är rädd för förändringar, livrädd.. Inte om det är bra förändringar, men dåliga.. Jag tänker så otroligt mycket.. Nej det är kanske inget, vad vet jag? Men jag märker väl om det blivit annorlunda.. När det inte är desamma..
Ska det va så här? Det vill jag inte.. Jag vill må bra.. Och det gör jag inte nu.. Jag känner så otroligt mycket och det vill jag inte.. Just nu vill jag bara gräva ner mig.. Men jag försöker hålla humöret uppe, låtsas som att det inte är nåt..
Men det gör så ont att känna så här.. Jag kan inte hjälpa hur jag känner.. Som den mest fulaste, äckligaste, värdelösaste och oattraktivaste som går på denna planet.. Så har jag väl alltid känt, men nu känns det mer på någotvis..
Jag vill så mycket, men är livrädd att det inte blir så.. Varför ska jag vara den som tänker så mycket?
Jag vill inte..
I don't quite know how to say how I feel
Those three words are said too much
They're not enough
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
But these stories don't mean anything
When you've got no one to tell them to
It's true... I was made for you


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Konstigt att du känner så mera nu när du har Rickard. Men det är klart, du kanske är så rädd att förlora det som är så bra, som du äntligen funnit. Låter troligt att det kanske är så. Är nog lättare sagt än gjort att inte göra det.. =/ Kram på dig vännen!

2011-05-11 @ 16:08:57
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0