Today

Vi har fått en del gjort idag :)
Vi va uppe i tid, jag skulle till tandläkaren :( Besök hos tandläkaren 660 kr, tillbaka och laga ett hål 750 kr och sen till tandhygienisten 500-800 kr :( Tur att man är så jävla rik!!
Jag borde även ta ur en av visdomständerna då den växer snett, men då måste dom göra en operation och det är inte billigt!
Efter tandläkaren så köpte vi träningskläder och skor :$
Vi köpte biljetter till PiP idag oxå :) Sen köpte vi med lite thaimat o sushi hem :)
Vi har även städat och diskat en monster disk, o tvättmaskinen går nu..
Skling köpte little big planet 2 till oss idag :$
Jag är så otroligt glad att jag har min älskling :* ♥

Imorgon ska jag till Jenny :) ♥
Nu blir det matlagning
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Nehe, det är jag som är glad att ha dig! :* <3

2011-05-06 @ 18:59:29
Postat av: KackMarie

Usch att det ska va så dyrt att gå till tandis. =/



Svar: Tack vännen. :)

2011-05-07 @ 10:58:01
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0