Trööööött

I fredags var jag kontaktperson, vi åt ute och jag klarade det :) Vi var iofs ensamma där, så gå på toaletten var inget problem :)
Igår drack vi lite ;) Malin och Johan kom, jättekul :) Och helt oplanerat så kom Jessica oxå, Toppen :) Yrrv var ju här oxå :)
Det var ju tänkt att vi skulle gå till red brick, men väl utanför så sa vi att vi testar harrys.. Älsklingen har ju igentligen inte åldern inne för harrys, men dom kollade aldrig våra lägg :) Det var jättekul och man träffa en del kändisar ute :) Nya shoten som Jessica skvallra om var att blanda hallonshot och lakritsshot, blandningen såg typ ut som avloppsvatten men det var riktigt mums! :) Nya favvon tror jag ;)
Kan ju aldrig sova när jag har druckit, så jag känner mig helt död..
Älsklingen är iväg o handlar, min duktiga prins ♥ Min mage är helt krasch idag :(
Får se om skling skulle sätta sig med symaskinen, i så fall så kommer det bildbevis ;)
Annars blir det en lugn kväll, Jessica åkte hem för typ 1 timme sen..
Hoppas jag får träffa frugan och Carro E snart, saknar dom :( Pratade med Carro E igår och messade idag, synd att hon bor en bit bort :/ Precis som frugan och Jessica :(
Imorgon och på tisdag är det jobb.
Vi har våra tjaffs ibland, men jag hoppas inte att det ändrar nåt för dig :/ :( Jag älskar dig nu och föralltid, av hela mitt hjärta. Min prins Rickard :$ :* ♥♥♥
Nu ska jag ta en omeprazol för magkatarren och vila lite
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Jag som älskar dig, min underbara lilla skling! Jag får nog sy för hand tror jag :$ <3<3<3

2011-05-01 @ 16:44:39
Postat av: KackMarie

Kul att det funkar bra att vara kontaktperson & att det gick bra me maggen. :)

2011-05-01 @ 19:42:22
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0