Zzzz...

Va inte pigg när klockan ringde kl 5 imorse :/ Men det var jättekul att jobba i degerfors igen! Toppen bra arbetskamrater o chef! O jättekul när man får beröm från chef o arbetskamrater :$
Upp tidigt imorgon med, men jag ska ju till degerfors :)

Varför vågar inte folk chansa undrar jag? Man lever ju bara en gång! Vågar man inget så vinner man ju inget. Känner man nåt, så ska man väl spela på det eller? Om nåt känns rätt så gör det ju det. Så vad spelar det för roll om man nu skulle råka göra ett misstag? Går världen under då? Nej, den gör ju inte det! Så varför är folk så fega? Eller vad är det?
Man ska sluta bry sig om man andra tycker o tänker, huvudsakenär väl att man själv mår bra o tycker att det känns rätt?

Förstår inte...
Vem är jag? Vad är jag? Varför är det bara jag som tycker, tänker o känner? Ska sluta med det, för det är ju tydligen bara fel..
Nu ska ja glo lite på tv
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0