Det tar sig :)

Några lådor kvar att packa upp, sen är det att hänga upp resten av kläderna men galgarna har tagit slut :O

Igår var min älskling en prins igen <3 Han jobbade dygn fredag-lördag, slutade kl 16 igår och åkte direkt till Ikea med sin syster. Inhandlade nästan allt vi behövde där, sen hoppade han in på rusta för att köpa färg och tillbehör :$ Han kom hem efter 19, då gick han o handlade och köpte med mat :O Efter vi hade ätit så fixade han här hemma, bl.a. Skruva upp träpersiennerna som han hade köpt på Ikea <3
Han är bäst min prins och världens underbaraste <3
Varför jag inte följde med till Ikea? Skulle jag mer än gärna, men min mage tillåter inte det :'( Jag kunde ju ha gått i handlat och köpt med mat? Självklart, men igår var min mage extra cpig :(
Jag är iaf världens lyckligaste för att jag har hittat min prins <3


Jag hade nyss syster o Julia här på en snabbvisit, som spanade in nya lyan :)

Nej, nu har jag gjort matmuffins som jag ska äta nu :) Upp tidigt imorgon o jobba!

Älskar dig Rickard mest av allt!

CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Du som är underbar, jag är gladast av alla :$

älskar dig! <3

2011-11-20 @ 20:13:56
Postat av: KackMarie

Gött att ni börjar komma i ordning. :)



Men ni är väl för söta. :D Hihi



Kramiz

2011-11-21 @ 09:19:01
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0