En lååång dag!

Ja det blev det igår :/
Vi gick upp tidigt för att packa det sista.. Vid lunch kom Anders och då skulle dom åka till tippen med en del saker. När dom kom tillbaka så börjades det bäras. Mitt knä gav upp direkt :( Höll på att lägga mig i trappen flera gånger :S Så tyvärr gjorde jag inte mycket nytta :'( Anders och skling fick bära massor. Vi åkte iväg med första lasset o dom sprang upp o ner. Jag började packa upp ur kartonger så jag gjorde lite nytta :/ När dom burit upp allt så åkte dom o köpte mat, Max :) När vi satt o åt i nya lägenheten så kom svärfar. När vi hade ätit så åkte karlarna för att hämta resten. Jag fortsatte packa upp och svärfar kom några vändor med saker. Jag flyttade o bar runt saker i lägenheten, där dom skulle stå o så. Efter ett tag kom dom igen, då var även Linda o Mange med. När dom burit in allt så skulle skling o Anders åka o fixa med tvättmaskin o torktumlare o så..
Under tiden fixade jag ihop soffan, köksbordet o dom andra möblerna i rummet. Ställde iordning o så. Köksgrejerna packade jag upp allt.
Vid typ tolv på natten så satte sig jag o skling i soffan, då hade jag riktigt ont i lederna o ryggen :(
Imorse när jag vakna så kunde jag knappt gå ur sängen, satan vad ont ja hade :( Har fortfarande ont :(

Tack till svärfar, Linda o Mange för hjälpen!
Anders ska ha så mycket tack som går. Han bar o sprang hela tiden, plus att han stod för lastbilen. Utan honom hade vi inte kunnat flytta. Han är en ängel och en underbar vän som alltid ställer upp <3
Min älskling är oxå underbar, bar o sprang o kämpa! Min riddare <3

Idag har jag fixat o packat upp en del. Skling åker till Ikea imorgon när han har slutat för att köpa lite saker.
Skling jobbar långhelg :/ Så idag till imorgon jobbar han dygn :( Imorgon jobbar jag till 17 :/ Sen jobbar Rickard natt söndag till måndag o jag är ledig söndag :/

Katterna tyckte det var lite jobbigt med flytt :/ Men nu har dom vant sig vid sitt nya hem :)

Nu ska jag ta det lite lugnt i soffan innan sängen kallar på mig!
CIAO


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Hu jeda mig vilken dag!! Hoppas det onda släppt åt dig nu. Sen får vi även hoppas att ni kommer trivas i nya lyan! Kramen

2011-11-19 @ 02:06:55
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Pillan

Härligt att se att det gått undan! Fast jag mår fortfarande skit över att jag inte kunde hjälpa er. Får ta igen det längre fram!

Kram

2011-11-19 @ 05:39:36
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0