FLYTTA!!!

Igår morse var vi och kollade på lägenheten som vi trodde vi ville ha. När vi hade tittat på den så visste vi att vi ville ha den! Den nervösa väntan till idag började :O
Var påväg till jobbet idag när jag messade med min skling :) Helt plötsligt skriver han: "Vi fick lägenheten :$ <3"
JAAAA!! :)
Vi ska skriva kontrakt på torsdag o jag tror vi får nycklarna då :$ Sista helgen i november nu så blir det flytt :$

Fakta (för den som är nyfiken :O):
5 RoK
3 våningar
Nytt -07
Balkong och uteplats
Badrum + 2 toaletter
Stor klädkammare och flera garderober

Den ligger mitt i stan :)


Vi är jätteglada :) Våran första riktiga gemensamma bostad :)

Imorgon börjar verkligheten på jobbet oxå :O Ingen mer utbildning eller trainee :O Sitter helt solo från och med imorgon!

Ha en trevlig kväll!
CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Knasis, vi har ju gemensamt boende nu :$ du kommer klara det finfint på jobbet!

Älskar dig min lilla sklingiling :$ <3

2011-11-08 @ 22:16:09
Postat av: Bella

Men nu kommer vi ju stå på kontraktet båda två o vi flyttar in tillsammans :$

Älskar dig med min snuttis :$ <3

2011-11-08 @ 22:18:52
Postat av: kackmarie

Grattis till lägenheten! Gött för er o stort o bra. =) kram

2011-11-09 @ 07:44:31
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0