Mardrömmar och idioter..

Mardrömmar är så jäkla jobbiga! Man vet att det är en mardröm o vill vakna från den, men det går inte. Man försöker skrika o vakna, men det går inte.
När jag drömmer mardrömmar så är jag glad att jag har min skling <3
När jag drömmer mardrömmen o komma ur den, så lyckas jag på något sätt röra mig så att jag kommer nära Rickard o kan känna honom, då försvinner mardrömmen <3



Vad fan är det med folk igentligen? Är det asshole året eller? Mina sidor är väl ändå MINA sidor? Jag skriver väl vad jag vill på min face, dayviews o blogg? Men nej då, hoppa på mig gör det! Speciellt när ni inte vet vad ni pratar om! Soeciellt när det inte har med er att göra!!
Blir så jävla trött o less :'(

Vem står bakom mig när jag blir sårad o ledsen?
Vem tar mitt parti när jag blir illa behandlad?








Igår var jag kung på jobbet ;) Och idag lyckades jag hjälpa en som försökt fått rätsida på en sak länge, så hon blev jätteglad när jag lyckades hjälpa henne ^^
På måndag ska vi kolla på lägenhet! Jag håller alla tummar o tår och hoppas på det bästa!

Ska försöka sova nu!
CIAO


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Förstår inte riktigt vad du menar men i vilket fall så är det jobbigt när folk lägger sig i saker dom inte har med att göra.

Lycka till med lägenheten!! =) Kramiz

2011-11-03 @ 08:49:26
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: The black orchid

Kram vännen! Finns här för dig!

2011-11-03 @ 11:46:09
URL: http://shasti.webblogg.se/orchid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0