Vänner!?

Varför vill man va vän med nån som man bara klagar på?
Varför vill man va vän med nån som man bara snackar skit om?
Varför vill man vara vän med nån som tydligen bara gör fel?

Jag förstår bara inte?!
Nej! Om jag nu är en sån hemsk vän så sluta då vara vän med mig, så har vi löst det problemet!
För att behålla mig som vän och sen ha mellanstadiefasoner för sig, det funkar inte!
Jag tänker inte engagera mig mer då jag bara får skit hela tiden..
Detta är upp till dig! Och eftersom du bara klagar så anser jag att du gjort ditt val!
Jag har mina riktiga vänner, så det är lugnt.
Så! Då har vi löst det problemet? Bra!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Vet inte vad det handlar om men tänker på dig iaf <3

2011-11-24 @ 23:00:26
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0