Hahaha!

Jag kan inte annat än skratta åt dig! Tror du inte att jag vet att du ljuger för mig o när? Tror du inte att sånt kommer fram på nåt sätt?
Jag vill inte ödsla mer energi på dig. Du har gjort ditt val, så stå för det nu. Låtsas inte som att jag betyder nåt, för det kan du inte göra med tanke på allt!
Jag tänker inte va otrevlig mot dig o heller inte ta några fler diskussioner med dig, du vet mycket väl när du ljuger o gör fel och hur oxå. Jag tänker bara inte engagera mig nåt mer nu! Punkt!!


Imorse hann jag pussa skling hejdå lite snabbt innan jag stack till jobbet, nu får jag inte träffa honom för ens imorgon eftermiddag/kväll :'(
Jag saknar honom hela tiden när vi inte är med varandra :(
Jag trodde aldrig det var möjligt att känna så här starkt för någon, men tydligen är det de :$ :* <3

Igår hade vi slutprov av den mobila delen på jobbet och jag hade alla rätt på det ^^

Min fredagskväll kommer bestå av soffan och myskläder :$

Imorgon kväll blir det iaf mys med världens underbaraste sambo <3 Älskar dig mer än nåt annat :*

Nu blir det att käka lite o sen slappa i soffan :$

CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med skling :( jag vill vara hemma och mysa och äta ost och kex med dig :$



Jag älskar dig mest av allt!

Puss :* <3

2011-10-14 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0