Happy b-day! (skrevs igår 10/10)

I fredags blev det fullt upp. Slutade jobbet 16.30, hem o iväg o hämta ut ett paket, hem o Fia kom. Fia o jag satte oss med smörgåstårtorna, vi blev klara ungefär halv tolv :O Så det blev en seeeen kvällsmat :/ Lördag va det upp o hoppa i tid. Fixa det sista, städa o göra sig iordning. Våra familjer tyckte om smörgåstårtorna :)
På kvällen kom vänner. Jag hade inte planerat att gå ut, men Emma ville så gärna ;) Vi hade skitkul! :)
Igår låg jag, skling o frugan i soffan typ hela dagen ;) Den första måltiden för dagen åt vi vid 18 :O Blev karré, friterade pommes o chilibearnaise :)
Idag var jag tillbaka på jobbet. Jag tog med kladdkaksmuffins o kokostoppar, det gillades :) Efter jobbet kom syster med barn, då hon jobbade i lördags o inte kom då. Dom fick smörgåstårta o kakor :)
Förövrigt så fick jag massa av frugan från hennes resa i USA :$ Parfymer, godis, cigg o massa gott :)
Dagens kvällsmat blev kyckling o smörstekta grönsaker :)
CIAO!


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Mumms fillibabba va goda dom såg ut :D Härligt att hela helgen blidde lyckad!!

Ja vi lär styra upp ett besök snart. =) Kramiz

2011-10-12 @ 10:07:03
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0