Helgen!

Ja ni... Hade kul i fredags tills vi skulle hem.
Först på plats vid en bilolycka. Skönt att det gick så pass bra som det gjorde.


Är så trött på folk!
Är trött på människor som inte visar respekt. Är trött på människor med dubbelmoral. Är trött på falskhet!
Om jag är så hemsk eller jobbig, varför vara vän med mig?
Om jag bara gör fel, varför vara med mig?
Jag förstår bara inte..
Och gör jag nåt fel eller om det är nåt, säg då det till mig!

Jaja, trött som en gnu denna helg oxå.. Roligt med grannar!!!

Ska se om jag får liv i min älskling snart..
CIAO


Kommentarer
Postat av: The black orchid

Ja vännen! Jag vet hur du känner inom dig.



Kram

2011-11-01 @ 23:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0