Hmpf!!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Nu lägger jag ner!
Är sjukt hur lite man betyder efter så många år..
Det är konstigt hur vissa kan duga..
Men nu skiter jag i det, det va sista gången.. Betyder man så lite så kan det kvitta!




Det går bra på nya jobbet med utbildningen, men mycket att ta in :O
Men vi har det jättekul i gruppen :)

Imorgon kommer frugan, Weehoo :)
Idag efter jobbet så var jag till Cissi o hälsade på :)
Imorgon blir det att göra smörgåstårtor typ hela kvällen :O

Fick min födelsedagspresent av skling i förrgår :) Puss <3


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Wohooo en sån vill jag oxå ha. :)

2011-10-06 @ 23:57:29
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0